Hello all Hanomag veterans!
I own a Hanomag Henschel F25 -74 with the Mercedes engine and im in a desperate need of spareparts for it.
The spareparts i need is:
Complete brake cylinders for both left and right side on the front axle. The brake drum is 27,3 cm in inner diameter.
Brake pads and brake pistons for the rear axle, both left and right side. The brake drum is 23 cm in inner diameter and the brake shoes is 5 cm wide.
The chassinumber is: 60334113208059
Modelcode: HA9054
Hanomag-Henschel F25 1974.
Where can i find these parts?
Hope to hear from you all professionals in here as it seems like nobody in Sweden or Denmark has parts for this vehicle.
Best regards from Sweden.
Robin Fredriksson
-----------------------------------------
Hallo alle Hanomag Veteranen!
Ich besitze ein Hanomag-Henschel F25 -74 mit dem Mercedes-Motor und im in einer verzweifelten Notwendigkeit Ersatzteile dafür.
Die Ersatzteile ich brauche, ist:
Komplette Bremszylinder für den linken und rechten Seite an der Vorderachse. Die Bremstrommel ist 27,3 cm Innendurchmesser.
Bremsbeläge und Bremskolben für die Hinterachse, links und rechts. Die Bremstrommel ist 23 cm Innendurchmesser und die Bremsbacken ist 5 cm breit.
Die chassinumber ist: 60334113208059
Modellcode: HA9054
Hanomag-Henschel F25 1974.
Wo finde ich diese Teile?
Hoffnung, von Ihnen zu hören alle Profis hier, da es wie niemand in Schweden oder Dänemark scheint hat Teile für dieses Fahrzeug.
Herzliche Grüße aus Schweden.
Robin Fredriksson